
Fot. z Archiwum POT.
To cenny skarb naukowy, rozsławiający całą Polskę!
Z początkiem lipca br. w samym centrum Warszawy – tuż przy Dworcu Centralnym – ruszyła wyjątkowa odsłona kampanii promującej polską turystykę. Na sześciu nowoczesnych, świetlnych nośnikach City Tower Lights pojawiły się wielkoformatowe wizualizacje przedstawiające laureata Złotego Certyfikatu Polskiej Organizacji Turystycznej (POT) 2024 – JuraPark Bałtów, dumę regionu świętokrzyskiego – poinformowała Beata Jabłonowska – główny specjalista w Biurze Prasowym Polskiej Organizacji Turystycznej. Oto cią dalszy:
JuraPark Bałtów – ambasador polskiej turystyki
Fot. z Archiwum POT.
Prezentacja Bałtowa w kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!” to nieprzypadkowy wybór. Kompleks, który z roku na rok przyciąga setki tysięcy turystów, zdobył w 2024 roku najbardziej prestiżowe wyróżnienie w branży turystycznej – Złoty Certyfikat POT. Jest to nagroda przyznawana przez Polską Organizację Turystyczną atrakcjom turystycznym, które wyróżniają się wyjątkowością i najwyższą jakością oferty, a także wnoszą istotny wkład w rozwój lokalnej turystyki.
„Certyfikat POT to ogromne wyróżnienie i jednocześnie szansa, by pokazać całej Polsce, że JuraPark Bałtów to coś znacznie więcej niż park z dinozaurami, to atrakcja turystyczna promująca region. To miejsce, gdzie przyroda, historia i nowoczesna edukacja tworzą fascynującą opowieść, która przyciąga całe rodziny z kraju i z zagranicy.” – mówi Monika Pękala Dyrektor Marketingu JuraPark Bałtów.
Fot. z Archiwum POT.
Polska to prawdziwy tygiel atrakcji turystycznych, nieoczywistych miejsc, gościnnych ludzi z pomysłami, wiedzą oraz pasją. Znajdziemy ich w każdym zakątku Polski, najbardziej odległym, najbardziej zaskakującym. Od wielu lat prezentujemy wyróżniające się polskie produkty i destynacje, zarówno w cyklicznych kampaniach „Polska. Więcej niż myślisz” jak i w organizowanym od 2003 roku konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikaty POT. W gronie ludzi, którzy zawładnęli sercami i umysłami turystów, są założyciele unikatowej atrakcji, która cały czas się rozwija i doskonali – Jura Parku w Bałtowie, zdobywcy Złotego Certyfikatu POT za rok 2024. Z dumą promujemy Jura Park Bałtów w najnowszej odsłonie naszej kampanii i to w najatrakcyjniejszej lokalizacji w stolicy” – mówi Małgorzata Wilk-Grzywna, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej – co to oznacza?
Złoty Certyfikat POT to najwyższe wyróżnienie w konkursie na „Najlepszy Produkt Turystyczny”. Otrzymują go tylko te atrakcje, które nie tylko oferują wyjątkowe przeżycia turystom, ale również wnoszą wartość dla całego regionu. Nagroda potwierdza jakość, unikatowość i skuteczną promocję produktu – to swoisty „turystyczny Oscar”.
Fot. z Archiwum POT.
Certyfikat POT to szczególne wyróżnienie, które otrzymują wyjątkowe atrakcje turystyczne w Polsce, odznaczające się jakością, profesjonalizmem zarządzania usługami i wysokim poziomem obsługi turystów. W 2024 roku odbyła się już XXI edycja Konkursu i cieszę się niezmiernie, że z roku na rok obiektów takich w naszym kraju przybywa. Warto podkreślić, że Polska jest obecnie w pierwszej dwudziestce najbardziej atrakcyjnych turystycznie krajów świata. Wielki wpływ ma na to zapewne wyjątkowość oraz przystępność produktu turystycznego, co także jest doceniane przez członków kapituły Konkursu. Spośród obiektów nagrodzonych wcześniej Certyfikatem POT wybieramy te najwybitniejsze i wyróżniamy Złotym Certyfikatem. Jest to nie tylko gwarancja wysokiej jakości usług, ale także wyjątkowych przeżyć, które na długo pozostają w naszej pamięci – mówi Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej
JuraPark Bałtów – Kompleks Turystyczny
JuraPark Bałtów od ponad 20 lat łączy edukację, rozrywkę i aktywny wypoczynek, stając się ważnym punktem na turystycznej mapie Polski. Oferując wyjątkowe połączenie zabawy z nauką, przyciąga zarówno rodziny, jak i grupy szkolne, goszcząc tysiące odwiedzających każdego roku. Bogata oferta tematyczna atrakcji zapewnia niezapomniane wrażenia i wartościowe treści dla osób w każdym wieku o zróżnicowanych zainteresowaniach. Inwestycje w nowe atrakcje, rozbudowa bazy noclegowej oraz współpraca z lokalnymi gospodarstwami agroturystycznymi przyczyniają się do wydłużenia pobytu turystów i rozwoju regionu – napisała Beata Jabłonowska – główny specjalista w Biurze Prasowym Polskiej Organizacji Turystycznej.
(K.N.)
Proszę, czytaj również na portalu: Pulsarowy.pl