„POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” – VII edycja akcji. Ponad tysiąc atrakcji na  weekend za pół ceny. Polska Organizacja Turystyczna promuje je na dziewięciu rynkach zagranicznych.

Fot. z Archiwum Polskiej Organizacji Turystycznej

Najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (161 zgłoszeń). Sto i więcej propozycji mają także woj. pomorskie, dolnośląskie i mazowieckie.

Ruszyła sprzedaż ofert w ramach VII edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Turyści mogą już rezerwować noclegi, oferty kulturalne czy gastronomiczne, a także wiele innych atrakcji, z których będą mogli skorzystać w weekend od 22 do 24 listopada. Do tej edycji przystąpiła rekordowa liczba partnerów – ponad tysiąc – poinformował Grzegorz Cendrowski – rzecznik prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej.

Celem akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” jest zachęcenie Polaków do poznawania Polski poza głównym sezonem turystycznym. Jest to wspólna inicjatywa Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, która już na stałe zagościła w kalendarzach wielu polskich rodzin.

Fot. z Archiwum Polskiej Organizacji Turystycznej

– To już VII odsłona „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Dotychczas skorzystało z akcji ponad siedemset tysięcy osób. W odpowiedzi na oczekiwania branży turystycznej chcemy podczas tej edycji zaprosić do Polski także turystów zagranicznych — powiedział minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Inicjatywa promowana jest na dziewięciu rynkach: białoruskim, czeskim, litewskim, niemieckim, norweskim, rosyjskim, słowackim, szwedzkim i ukraińskim. Ofertę dla turystów z zagranicy przygotowała blisko połowa partnerów.

Fot. z Archiwum Polskiej Organizacji Turystycznej

– Cieszę się, że akcja rozwija się z edycji na edycję. Stanowi ona bowiem skuteczny sposób na przedłużenie sezonu turystycznego. Dla branży to także świetna okazja do promocji swoich ofert w sezonie niskim. Zachęcam wszystkich Państwa do udziału w akcji i odkrywania wyjątkowych miejsc w naszym kraju — podkreśla sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Anna Krupka.

Akcja z roku na rok staje się coraz bardziej popularna, zarówno wśród turystów, jak i partnerów. Pilotażowa odsłona została zorganizowana w 2016 roku i skorzystało z niej 60 tys. osób. Ostatnia edycja (marzec 2019) przyciągnęła aż 182 tys. turystów. Można powiedzieć, że inicjatywa ta na stałe wpisała się w weekendowe plany wielu Polaków. Oferty promocyjne znajdują się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl i wyprzedają się bardzo szybko.

Fot. z Archiwum Polskiej Organizacji Turystycznej

– Dziękuję wszystkim podmiotom, które przystąpiły do kolejnej edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. To dzięki Państwu ta akcja tak szybko się rozwija. Na pewno do części Państwa dotrą również turyści zagraniczni, zachęceni po raz pierwszy naszą promocją. Wszystkich turystów zachęcam do tworzenia pakietów turystycznych składających się z m.in. usług hotelarskich, transportowych, restauracyjnych, a także do odwiedzania atrakcji turystycznych biorących udział w akcji. To może być wymarzony weekend dla nas wszystkich – dodaje prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Fot. z Archiwum Polskiej Organizacji Turystycznej

Propozycje dla turystów przygotowała rekordowa liczba partnerów – ponad tysiąc. Tradycyjnie już najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (161 zgłoszeń). Sto i więcej propozycji mają także woj. pomorskie, dolnośląskie i mazowieckie. Partnerzy obniżają nie tylko ceny zakwaterowania – ta branża stanowi największy procent oferty wszystkich dotychczasowych edycji (tym razem jest to 39 proc. oferty). Turyści będą mogli skorzystać z propozycji wielu restauracji, muzeów, uzdrowisk i innych atrakcji turystycznych. Należy pamiętać, że partnerzy, by wziąć udział w akcji, musieli obniżyć o min. 50 proc. cenę głównej usługi.

Aby skorzystać ze zniżek, należy odnaleźć interesujące miejsce za pomocą mapy lub wyszukiwarki na stronie www.polskazobaczwiecej.pl i zapoznać się ze szczegółową ofertą partnerów. Sprzedaż potrwa do wyczerpania ofert.

Partnerem strategicznym akcji są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają inicjatywę jako partnerzy promocyjni – poinformował Grzegorz Cendrowski – rzecznik prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej.

(K.N.)

Czytaj również na portalu: Pulsarowy.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *