Na zdjęciu: Pomnik najsłynniejszego astronoma świata. W gronie finalistów konkursu jest Kampania popularyzująca Mikołaja Kopernika i jego związki z Olsztynem i regionem. Fot. Kazimierz Netka.
Tourism Trends Awards 2018
Aż 32 zgłoszenia walczyły w drugim etapie konkursu Tourism Trends Awards o przychylność Jury. Zadaniem komisji było wybranie dwóch najlepszych projektów w każdej kategorii a to, ze względu na wysoki poziom projektów oraz ich liczbę, wcale nie było łatwe – informuje Michał Brandt – starszy specjalista ds. Promocji i Marketingu Biznesowego Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
Źródło ilustracji: Gdańska Organizacja Turystyczna
W tym roku, do ścisłego finału TTA, w którym przedstawiciele projektów zaprezentują je na scenie podczas Konferencji Nowe Trendy w Turystyce, 6 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności, zakwalifikowały się następujące podmioty:
Kategoria DEBIUT ROKU
· Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku (Centrum Konserwacji Wraków Statków w Tczewie)
· Toruńscy Partacze (Warsztaty interaktywnych zajęć historycznych)
Kategoria KAMPANIA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
· High Grade IS Sp. z o.o. (Gry przygodowe dla turystów)
· Gmina Olsztyn (Kampania popularyzująca Mikołaja Kopernika i jego związki z Olsztynem i regionem).
Kategoria NOWA OFERTA TURYSTYCZNA
· Elitours Guides (Retrotour czyli nowa forma zwiedzania Gdańska)
· Muzeum Górnictwa Węglowego (Sztolnia Królowa Luiza)
Kategoria IT DLA TURYSTYKI
· Adv Trace – Adventure Trace (Nowy poziom rozrywkowego podróżowania)
· Bidroom (Bidroom.com)
Źródło ilustracji: Gdańska Organizacja Turystyczna
Gratulujemy wszystkim uczestnikom! Oczywiście zwłaszcza tym, którzy wystąpią przed nami w wielkim finale 6 kwietnia. Wszyscy finaliści otrzymają od nas, drogą elektroniczną, szczegółowe informacje o dalszych krokach. Do zobaczenia w Europejskim Centrum Solidarności. Szczegóły na: http://trendywturystyce.pl – zachęca Michał Brandt – starszy specjalista ds. Promocji i Marketingu Biznesowego Gdańskiej Organizacji Turystycznej.
(K.N.)