Znamy najnowsze, konkursowe pomysły na rozwój turystyki w Polsce.  Uhonorowanie Laureatów: podczas konferencji: „Nowe Trendy w Turystyce”, 6 kwietnia 2018 roku, w Europejskim Centrum Solidarności.

Na zdjęciu: Pomnik najsłynniejszego astronoma świata. W gronie finalistów konkursu jest Kampania popularyzująca Mikołaja Kopernika i jego związki z Olsztynem i regionem. Fot. Kazimierz Netka.

Tourism Trends Awards 2018

Aż 32 zgłoszenia walczyły w drugim etapie konkursu Tourism Trends Awards o przychylność Jury. Zadaniem komisji było wybranie dwóch najlepszych projektów w każdej kategorii a to, ze względu na wysoki poziom projektów oraz ich liczbę, wcale nie było łatwe – informuje Michał Brandt – starszy specjalista ds. Promocji i Marketingu Biznesowego Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

 

 

Źródło ilustracji: Gdańska Organizacja Turystyczna

W tym roku, do ścisłego finału TTA, w którym przedstawiciele projektów zaprezentują je na scenie podczas Konferencji Nowe Trendy w Turystyce, 6 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności, zakwalifikowały się następujące podmioty:

Kategoria DEBIUT ROKU

· Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku (Centrum Konserwacji Wraków Statków w Tczewie)

· Toruńscy Partacze (Warsztaty interaktywnych zajęć historycznych)

Kategoria KAMPANIA PRODUKTU TURYSTYCZNEGO

· High Grade IS Sp. z o.o. (Gry przygodowe dla turystów)

· Gmina Olsztyn (Kampania popularyzująca Mikołaja Kopernika i jego związki z Olsztynem i regionem).

Kategoria NOWA OFERTA TURYSTYCZNA

· Elitours Guides (Retrotour czyli nowa forma zwiedzania Gdańska)

· Muzeum Górnictwa Węglowego (Sztolnia Królowa Luiza)

Kategoria IT DLA TURYSTYKI

· Adv Trace – Adventure Trace (Nowy poziom rozrywkowego podróżowania)

· Bidroom (Bidroom.com)

 

Źródło ilustracji: Gdańska Organizacja Turystyczna

Gratulujemy wszystkim uczestnikom! Oczywiście zwłaszcza tym, którzy wystąpią przed nami w wielkim finale 6 kwietnia. Wszyscy finaliści otrzymają od nas, drogą elektroniczną, szczegółowe informacje o dalszych krokach. Do zobaczenia w Europejskim Centrum Solidarności. Szczegóły na: http://trendywturystyce.pl – zachęca Michał Brandt – starszy specjalista ds. Promocji i Marketingu Biznesowego Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

(K.N.)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *