„POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” – VI edycja. Polska  Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców do udziału w tej akcji, zaplanowanej na weekend 15-17 marca 2019 r.

Źródło ilustracji: Polska Organizacja Turystyczna.

90 procent przedsiębiorców ma korzyści z uczestniczenia w tym przedsięwzięciu.

Ruszyły zapisy do kolejnej, szóstej edycji akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” organizowanej przez Polską Organizację Turystyczną we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki. Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 15-17 marca. Przedsiębiorco zarejestruj się już teraz! – zachęca Grzegorz Cendrowski – rzecznik prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej.

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza przedsiębiorców działających w branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarzy, restauratorów, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów eventów sportowych do udziału w szóstej edycji ogólnopolskiej akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Zgłoszenia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanego formularza znajdującego się na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Zgłoszenie do akcji zajmuje jedynie 5 minut. Tam też znajdują się szczegółowe informacje na temat akcji, regulamin oraz instrukcja zgłaszania ofert.

Celem akcji jest zachęcenie Polaków do podróżowania po kraju także w sezonie niskim. Uczestnicy mogą skorzystać ze zniżek w wysokości minimum 50 proc. Jednakże głównym beneficjentem akcji jest branża turystyczna i okołoturystyczna. Wspólnie działając przedsiębiorcy mają większą szansę na pozyskanie nowych klientów i zapełnienie swoich obiektów poza sezonem. Dla partnerów naszej akcji, to także doskonała okazja do darmowej reklamy. Polska Organizacja Turystyczna oferuje wsparcie marketingowe dla partnerów akcji w mass mediach i środkach transportu (np. filmy w pociągach Pendolino czy autobusach Polonus). Przy okazji tej edycji Polska Organizacja Turystyczna planuje jeszcze zwiększyć budżet na promocję tego projektu, stawiając bardzo mocno na reklamę w mediach społecznościowych.

Rejestracja partnerów trwa do 12 lutego. Sprzedaż ofert ruszy 28 lutego, a finał akcji zaplanowano na weekend od 15 do 17 marca.

Akcja Polskiej Organizacji Turystycznej i Ministerstwa Sportu i Turystyki ma na celu prezentację ogólnopolskiej oferty turystycznej i zachęcenie rodaków do korzystania z atrakcji i usług turystycznych na terenie całego kraju. Takie działanie pobudza krajowy ruch turystyczny, co potwierdzają wyniki poprzednich edycji. W 2018 roku z wiosennej i jesiennej edycji skorzystało niemal 300 tys. Polaków. W ostatniej odsłonie swoją ofertę zaprezentowało 757 partnerów. Wszyscy obniżyli cenę swoich produktów i usług o minimum 50 proc. – informuje Grzegorz Cendrowski – rzecznik prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej, w swym komunikacie przytaczając wypowiedź:

– Akcja „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” co roku przynosi przedsiębiorcom więcej korzyści, poprzez wsparcie marketingowe. W piątej edycji wzięło udział o prawie 15 proc. więcej podmiotów niż w czwartej. Cieszę się, ponieważ coraz większa liczba partnerów świadczy o tym, że występując wspólnie możemy zyskać znacznie więcej. Gorąco zachęcam wszystkich restauratorów, gestorów bazy turystycznej, instytucje kultury, przewoźników, wypożyczalnie sprzętu sportowego czy organizatorów imprez do udziału w akcji. „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

W przeprowadzonym na zlecenie POT badaniu, ponad 90 proc. partnerów biorących udział w piątej edycji akcji (jesień 2018), widzi korzyści płynące z udziału w niej i zadeklarowało chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach – informuje Grzegorz Cendrowski – rzecznik prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej.

Czytaj również na portalu: Pulsarowy.pl

(K.N.)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *