Na zdjęciu: Sławomir Halbryt – prezes zarządu Grupy SESCOM; prezes Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza. Fot. z Archiwum Grupy Sescom.
Planujemy kontynuować proces budowania stabilnego, długoterminowego akcjonariatu – zapewnia prezes Sescom S.A.
Sescom S.A., wiodący międzynarodowy dostawca rozwiązań dla sieci handlowych, jest od 20 marca notowany na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest pierwszym debiutantem w tym roku i jednocześnie 478 emitentem obecnym na GPW.
Sescom S.A., międzynarodowy dostawca nowoczesnych rozwiązań Facility Management dla sieci retail, był notowany na NC – NewConnect od 2013 roku. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny spółki 21 lutego br. Dzisiaj, tj. 20 marca do obrotu wprowadzono łącznie 1 350 000 akcji spółki (750 000 akcji serii A2, 50 000 akcji serii B, 100 000 akcji serii C i 450 000 akcji serii D) – poinformowali nas Agata Szulc z Sescom S.A. oraz Marcin Grzejszczak z InnerValue Investor Relations, w komunikacie podając też wypowiedź:
– Dzisiejszy dzień jest ważnym punktem w historii Sescom. Zrealizowaliśmy kolejny cel naszej strategii, a dzięki obecności na Głównym Rynku dodatkowo wzmocnimy pozycję na rynku, rozpoznawalność marki, umocnimy dotychczasowe relacje biznesowe i nawiążemy więcej nowych. To przyczyni się do wzrostu wartości Sescom S.A. Planujemy kontynuować proces budowania stabilnego, długoterminowego akcjonariatu, a niniejsze wydarzenie zwiększy szansę na pozyskanie nowych inwestorów, zwłaszcza instytucjonalnych – mówi Sławomir Halbryt, założyciel i Prezes Zarządu Sescom S.A
Sescom S.A. obsługuje ponad 34 000 placówek w Europie, należących do czołowych firm m.in. z branży retail, HoReCa czy bankowości. Do 2020 roku Spółka chce być obecna w całej Unii Europejskiej oraz mieć potencjał do konkurowania globalnego.
14 lutego spółka zaprezentowała wyniki finansowe za I kwartał roku obrotowego 2017/2018 (okres październik-grudzień 2017 r.). W tym okresie skonsolidowana sprzedaż wyniosła 28,9 mln zł (+22 proc. r/r), przy EBITDA 2,7 mln zł (+31 proc. r/r) i zysku netto przekraczającym 2 mln zł (+50 proc. r/r).
O Sescom S.A:
Międzynarodowy dostawca kompleksowych rozwiązań dla sieci handlowych i usługowych. Jeden z największych usługodawców w branży technicznego Facility Management na rynku europejskim. Model biznesowy spółki oparty jest na wspieraniu klientów przez cały cykl życia ich placówek – od planowania inwestycji, przez utrzymanie techniczne sklepów, po efektywność energetyczną, wdrożenia nowych technologii i business intelligence.
Klientami Sescom SA są czołowi przedstawiciele branży modowej, handlu detalicznego, bankowości i rynku horeca (m.in. LPP, CCC, Rossmann, Douglas, Panasonic, Eurobank). Długoterminowymi osiami rozwoju Spółki jest ekspansja zagraniczna, rozwój inteligentnych innowacyjnych rozwiązań i technologii cyfrowych oraz działania akwizycyjne.
Spółka od 2013 r. jest notowana na rynku NewConnect, a od marca 2018 r. na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie – wynika z informacji, przekazanych nam przez Agatę Szulc z Sescom S.A. oraz Marcina Grzejszczaka z InnerValue Investor Relations.
(K.N.)